0
Din motive de mentenanta, comenzile preluate vor fi livrate dupa data de 09.12.2021

Returnare produse


Conform ordonantei 130/2000, clientul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantului ca doreste sa returneze produsul comandat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului, depasirea celor 10 zile lucratoare duce la anularea posibilitatii returnarii produsului. Atunci cand vrei sa returnezi un produs, trebuie sa ne anunti in prealabil prin e-mail sau prin telefon.

Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat catre tine, acesta trebuie sa nu fi fost purtat niciodata si sa aiba toate etichetele cu care a venit, ambalajul original, sa nu se cunoasca ca a fost desfacut ambalajul, deteriorarea ambalajului sub orice forma atrage neacceptarea returnarii produsului si va fi trimis inapoi pe cheltuiala clientului. Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri, numere seriale sterse sau modificate etc.  

Costul pentru returnarea produselor va fi suportat de cumparator folosind firma de curierat preferata. Produsul se returneaza doar prin curier pe cheltuiala clientului, exceptie facand doar cazul in care nu ati primit ceea ce ati comandat, atunci comerciantul va suporta cheltuielile de transport. Banii vor fi returnati in termen de maxim 10 de zile lucratoare de la returnarea produsului, taxa de transport nu se returneaza.

ATENTIE! Lenjerii-delux isi rezerva dreptul sa limiteze folosirea abuziva a returului, atunci cand acest fapt este constatat.

ATENTIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur fara a se anunta in prealabil! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre lenjerii-delux.

Disponibilitatea produselor

Exista posibilitatea ca in urma unei erori anumite produse care apar pe site si sunt comandate de Client sa nu mai existe pe stoc, in acest caz vom contacta clientul care a plasat comanda si il va informa.

Clientul poate aproba primirea comenzii fara produsul care nu mai este disponibil sau poate anula intreaga comanda. Orice suma achitata in avans va fi returnata clientului in cazul anularii unei comenzii.